Delegowanie pracowników – po zmianach

Delegowanie pracowników – po zmianach

 

20 sierpnia ukaże się Poradnik Gazety Prawnej „Delegowanie pracowników – po zmianach”, którego jestem autorem. Publikacja ma na celu pomóc polskim pracodawcom w oddelegowaniu pracowników do pracy w innym państwie. Lektura książki pozwoli ustalić czy wyjazd pracownika jest podróżą służbową czy odesłaniem, jakie świadczenia i warunki pracy należy zapewnić pracownikowi pracującemu w innym państwie, jak ustalić czy i w którym kraju te świadczenia będą opodatkowane oraz czy pracownik wyjeżdżający do innego państwa Unii będzie mógł nadal podlegać ubezpieczeniom w Polsce.

Książka jest efektem wieloletnich szkoleń, które prowadzę z tego tematu, skupia się więc na analizie praktycznych problemów pracodawców delegujących swoich pracowników. Książkę można też zamawiać na stronie wydawnictwa.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Ciołka 13 lok. 207

Warszawa, mazowieckie

Telefon: +48 513 14 11 11

E-mail: makowski@doradca-podatkowy.net.pl